impreza
@ Sekampung | Rumizu @ BDN |
30 June 1980 @ Johor Bahru | Luv animes, cartoons n 3D movies | Luv action figures n mechanical toys | Linux and OAS Administrator @ KUTKM | e-mail me at here.

 
 
 
Legolas ~ One Ring To Rule Them All
Adreen ~ Melawan Arus
Jue ~ Mengejar Pelangi
Kid ~ Mysterious Life
fir ~ Tudung Biru
ViZieR ~ ijau...ijau...ijau...
faith ~ Aku Yang Sangap
Necro - Da Sanctuary
My Info Blog - My Fav Info
Carrot Susu - Drama Of Life
eriyza qistina - From My Heart
tompiang - forbidden memories
wawaporeber
duwe - Dari Minda Seorang Budak Kampung
nabora - :: my other realms ::
nana
buckethead - Absurd Painting Explanatory
pawi - Gelanggang Permainanku
remifasola
jr - unspokenwords!
Ain - Welcome To My Life
Okino - Ceritera
anisdelaila - Mencintai Tak Semestinya Akan Dapat Utk Kita Miliki
jiji - rumad[at]me
nonie - nonie's heart
 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com
Powered by Blogger
 
 
Monday, April 24, 2006

PPSMI Training

Last Friday aku pegi la training PPSMI ni yg diadakan kat Sunway Pyramid Convention Centre..
PPSMI tu maksudnya Pengajaran Pembelajaran Sains dan Matematik dalam Bahasa Inggeris.. Dia camni, cikgu2 sekolah yg terlibat dlm PPSMI ni akan dpt satu laptop so, kitorng yg pi training ni akan belajar cara nak present pada guru2 ni camne nak guna laptop mereka..

Ptg Khamis tu aku dpt la Master CD utk training ni, aku print la ape yg patut.. Dan aku langsung x baca attire utk training ni. So, aku pun tak la bawak pakaian yg sepatutnya. Mlm Khamis tu aku tido kat rumah vendor Digicity. Best, Pak Lan siap belikan cadar baru utk katil yg kitorg tido tu. //Cadar ditaja oleh IKEA.

Pagi Jumaat tu aku dpt laptop yg Cd-Writernya external.. So, aku nampak agak lorat la dgn membawak beg laptop dan kotak Cd-Writer ke sana ke mari, huhu.. Yg paling aku terkejut bila ngk sume org duk pakai kemeja long-sleeve siap tie.. Aiyak, ni konfem diorg suruh pakai formal. Aku lak pakai t-shirt kolar dgn jeans, huhu.. So aku pun pakai la jaket aku, nak cover t-shirt aku tu. Lagipun time tu demam aku x baik lg, tempat tu lak ekon cam hape sejuknye..

Kami dibahagikan kepada beberapa group, huhu.. Aku ingat aku dpt la duk dgn razip, pak lan, acid dgn farid..
Aku duk bilik no. 6, sibbaik la ade si Mazuwan, mamat chinese-look ni.. Master trainer kami seorg chinese, Mr. Timothy.. Serius bangat.. Memula dia bg kami sorg seminit introduce diri, tapi bila org ckp lebih sikit je dia sound.. cess.. And tak tau la, maybe sbb aku pakai x ikut attire so dia cam 'mark' aku sorg je.. Ade je salah aku, aku present, pandang skrin kena sound, aku batuk kena sound, aku nervous kena sound, pastu time dia ngajau, org lain tu aku ngk langsung x ngk muka dia, x kisah pun.. aku pandang skrin laptop sbb nk clearkan window yg kena klik ok tu pun dia nak sound..

Last sekali, baru aku tau nape dia cam anti dgn aku.. Bila kuar bab attire, dia terus sound aku depan sume org.. eeee nak je aku baling laptop kat muka org tua ni.. Dah la session tu patut abis kul 6.30, diorg drag ke 7.30, sekali si Timothy ni drag lagi sampai kul 8.. Cinta_hati aku lak sms aku tanya bila abis sbb dia dah dtg kt sunway pyramid.. Dgn bateri enset aku yg dah kong, aku pun pinjam la enset si Adam yg duk sebelah aku.. Abis je session tu aku terus jumpa timothy and explain nape aku pakai jaket aku tu.. Dia kata sorry dia tak tau, pastu pesan kalau blh aku pakai la kemeja long sleeve dgn tie esok.. Aku dgn laptop2 dan cd writer aku ni berlari2 la kuar.. bg cd writer aku (thank God, aku x yah pegang lg) kat razip.. pastu turun bawah dgn laptop aku sbb aku x sempat dah nk antar laptop ke kete si farid...

Jumpa cinta_hati aku, citer la kat dia pasal timothy, so kami yg sepatutnya terus makan terpaksa lak kena pi parkson beli kemeje dgn tie aku sbb aku x bwk langsung.. Pastu br sesi makan2 and nengok org training ice hockey.. Ayun amik kami dan anta aku ke umah digicity tu semula (thanks ayun!).. Dah la kami tak tau jalan, yg aku tau projet dgn politeknik shah alam je.. Cinta_hati aku ni dgn selambe je tanya org kat esso (ke shell, aku pun x ingat) mana projet.. haha.. Thanks dearie sbb sanggup dtg jauh2 nk jumpa saya..

Malam tu, aku burn cd training tu (tensen aku dgn cd-writer bengong tu).. start kul 12 lebih aku study lak ape aku nak present esok.. Sibuk la aku tanya sume org, kedut ke tak kemeja baru tu sbb kat situ takde iron.. Pak Lan lak kutuk aku ckp timothy tu nak buat aku jadik adik angkat dia.. ampeh..

Hari presentation.. Kena reshuffle kelas, so aku x jumpa dh budak2 group smlm.. duh.. Masuk kelas baru, muka2 baru, kecuali Pak Lan dan Farid duk depan aku.. lega sikit.. Duk sebelah dak2 pompuan, memula aku duk eksen je, x tegur diorg, sekali ade part tu aku kantoi, diorg ajar..hehe..

Time aku present dah sampai.. aku letak je laptop aku atas meja, terus Pn. Nonie, trainer utk ari present ni suruh pi brekpes dulu, huh.. penat je aku kumpul keyakinan... Masuk kelas, dia suruh present pasal Folder and Printer Sharing, pergh.. aku beria2 la konsentret kat Firewall mlm tu.. Bila aku start ckp je, diorg mmg dengki kat aku, bukak ringtone enset la, borak2 la, nk ngk cane aku handle kelas.. Tapi, silap org la diorg nk buli aku.. Diorg lak yg kene balik dgn aku.. haha.. Aku mintak enset yg berbunyik2 tu aku nk letak kat meja depan.. Abis je aku present, siap la, semua yg present pastu aku dengki, aku bukak mp3 kat laptop la.. jatuhkan kerusi la.. (Actually org MOE tu mmg suruh kacau pun)..

Abis dah present, kelas kami kuar awal n makan awal.. best gilaa makanan kt situ.. Sesi ptg diteruskan dgn ucapan2.. sibbaik la Pn. Nonie tu yg ckp, aku suka la dgr speech dia, dia ni selambe, talkative dan mmg pandai tarik perhatian audience.. Kemudian sesi pembahagian sijil.. Aku mmg harap aku fail present ni.. dan ramalanku silap belaka sbb aku dapat Sijil Pengiktirafan.. Ade mamat yg satu TC dgn aku tu (Adi Kesuma Manja namanya.. emmm manja).. dia dpt sijil kehadiran je.. so dia kena repeat training khamis dgn jumaat ni.. Dgn itu, aku telah lulus utk mengajar cikgu2 lepas ni.. Dan dpt pegang laptop baru selama 2 bulan.. serta beberapa elaun n RM-RM yg lain.. Anyway, thanks la pada semua yg anjurkan training ni, memula aku tensen gak tp bila dh abis tu aku rasa cam x besh lak.. Thanks pada digicity sbb sponsor aku dr aku tiba kl sampai la aku blk Melaka..


Comments:
diazepam for dogs diazepam long term use - diazepam 2mg mri
 
diazepam online diazepam drug screen - diazepam for dizziness
 
zolpidem high zolpidem dosage 10 mg - zolpidem tartrate doses
 
alprazolam mg order xanax from europe - xanax pills do they look like
 
generic zolpidem zolpidem 10mg strong - zolpidem tartrate long term usage
 
buy xanax what is the best generic xanax - how to order xanax online no prescription
 
pharmacokinetics of diazepam diazepam side effects animals - buy valium online in usa
 
xanax online xanax high stories - buy alprazolam in mexico
 
buy lorazepam online generic ativan just good - ativan bpi 64
 
buy ambien online ambien cr insomnia - getting off ambien insomnia
 
buy somas online carisoprodol withdrawal symptoms - online pharmacy for soma
 
carisoprodol soma soma online in texas - carisoprodol ingredients
 
where can i buy ambien online ambien annual sales - ambien- walls
 
can you buy valium online no prescription order valium online forum - valium ok anxiety
 
discount soma buy soma everwear tires - soma drug in book
 
buy valium online valium vs. xanax vs. klonopin vs. ativan - buy valium online no prescription needed
 
buy valium online valium information - valium dosage elderly
 
soma online order soma online mexico - urine drug screen for soma
 
order ambien generic ambien 10mg picture - ambien no prescription overnight delivery
 
carisoprodol 350 mg drug interactions soma flexeril - soma 350 mg drug interactions
 
buy valium online valium get high - diazepam valium classification
 
Blogger: Sing For Absolution - Post a Comment sibutramine online no prescription - meridia pills for sale http://www.meridiaordernow.com/#meridia-pills-for-sale
 
Blogger: Sing For Absolution - Post a Comment ventolin cost - ventolin for sale http://www.ventolinforsaleonline.com/#ventolin-for-sale
 
Blogger: Sing For Absolution - Post a Comment buy carisoprodol online no prescription - buy soma online without prescription http://www.emprendiendoideas.com/#buy-soma-online-without-prescription
 
Blogger: Sing For Absolution - Post a Comment prednisone price - prednisone sale http://www.ourdailybreadmarket.net/#prednisone-sale
 
Blogger: Sing For Absolution - Post a Comment order ativan online - ativan cost http://www.ativanonlineoffer.com/#ativan-cost
 
Blogger: Sing For Absolution - Post a Comment cheap ventolin - generic ventolin http://www.ventolinforsaleonline.com/#generic-ventolin
 
Oriental Medicine Foods For Lungs acomplia online - generic acomplia http://www.buydiscountedisotretinoin.net/#generic-acomplia
 
Hello, buy propecia online - buy propecia http://www.bigdocpoker.com/#cost-of-propecia
 
Hello, atorvastatin price - cheap lipitor no prescription http://www.costoflipitoronline.net/#cheap-lipitor-no-prescription
 
dalsCleax buy diazepam without prescription - buy diazepam online no prescription http://www.diazepamgenericonline.com/#buy-diazepam-online-no-prescription
 
dalsCleax generic diflucan - fluconazole price http://www.diflucanonlineprice.com/#fluconazole-price
 
Statins In Medication meridia online - reductil online http://www.meridiaonlineorder.net/#reductil-online , meridia price
 
Brain Drugs buy meridia no prescription - meridia cost http://www.meridiaonlineorder.net/#meridia-cost , where to buy meridia diet pills
 
Drug Counselor Arizonia buy sibutramine online - sibutramine online http://www.meridiaonlineorder.net/#sibutramine-online , sibutramine for sale
 
Oral Lung Cancer Drug where to buy meridia diet pills - meridia diet pills without prescription http://www.meridiaonlineorder.net/#meridia-diet-pills-without-prescription , meridia medication
 
1, Buy Venlafaxine - Effexor Generic - effexor xr no prescription http://www.effexorbenefits.net/.
 
Post a Comment