impreza
@ Sekampung | Rumizu @ BDN |
30 June 1980 @ Johor Bahru | Luv animes, cartoons n 3D movies | Luv action figures n mechanical toys | Linux and OAS Administrator @ KUTKM | e-mail me at here.

 
 
 
Legolas ~ One Ring To Rule Them All
Adreen ~ Melawan Arus
Jue ~ Mengejar Pelangi
Kid ~ Mysterious Life
fir ~ Tudung Biru
ViZieR ~ ijau...ijau...ijau...
faith ~ Aku Yang Sangap
Necro - Da Sanctuary
My Info Blog - My Fav Info
Carrot Susu - Drama Of Life
eriyza qistina - From My Heart
tompiang - forbidden memories
wawaporeber
duwe - Dari Minda Seorang Budak Kampung
nabora - :: my other realms ::
nana
buckethead - Absurd Painting Explanatory
pawi - Gelanggang Permainanku
remifasola
jr - unspokenwords!
Ain - Welcome To My Life
Okino - Ceritera
anisdelaila - Mencintai Tak Semestinya Akan Dapat Utk Kita Miliki
jiji - rumad[at]me
nonie - nonie's heart
 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com
Powered by Blogger
 
 
Monday, October 24, 2005

Update Minggu Ke-3 Puasa

Khamis, 20 Oktober 2005

Pagi2 aku dah dapat berita pasal Allahyarhamah Datin Seri Endon telah kembali ke Rahmatullah.. Mak aku kata arwah ni ada kembar dan kembar dia dulu meninggal sebab penyakit yg sama..

Malam, aku gi berbuka dgn Wan dan Adan kat Chicken Rice Shop.. Ni first time aku mkn kat restoran ni.. nasik ayam dia ok cuma aku tak paham kenapa dia kene letak sepinggan lauk taugeh dlm meal dia.. Adan order lak sawi dgn oyster sauce.. naik sakit perut aku duk mkn sayur.. Kitorang ngk citer Doom pastu.. Quite ok, efek bolehlah.. aku cam maleh nk review sbb aku rasa plot dia terlalu tipikal (org kena gigit or kena pape pastu nyangkit jadik lak cam org yg jangkitkan dia tu.. duhh)..
Abis ngk movie, singgah depan Equatorial dan lepak minum situ sambil duk citer antu.. Sekali lagi aku terkejut sebab dapat sms drp Din bagi tau yg Fauzee unit grafik meninggal.. Dia eksiden moto dgn moto, satu moto lg tu india bawak tapi mati on da spot.. Kak Jaja ade gak citer pasal dia ada berubah sket perangai masa hari last tu... Antaranya dia beria2 ajak budak dept dia berbuka tapi bila diorg kata next week la, tunggu gaji.. dia kata next week aku takut x sempat.. dia cam tau lak dia nak pegi.. sob.. sedih + takut lak aku bila pikir.. cane la aku nanti ek.. Al-Fatihah buat kedua-dua roh Poji dan isteri Pak Lah..

Sabtu, 22 Oktober 2005

Aku blk kampung.. Abah citer pasal Angah dah bayar pendahuluan 10k utk tanah belakang rumah... Mak ckp, dia bagitau Angah: nanti bila Angah dah pencen boleh la buat rumah kat situ, senang la nak ngk2 kan mak dgn abah.. aku tanya: err Angah pencen bila? Mak kata lg 15 tahun.. aku terdiam.. Abah pandang aku, dia kata: Time tu Abah dah takde kot.. Sebak sangat aku rasa.. Aku tau saat tu akan tiba tapi aku tak sanggup nak terima kenyataan / fikir yg saat tu akan tiba suatu hari nanti.. huhu.. Semoga Allah panjangkan umur dan pelihara kesihatan mak dan abah.. Amin..

Aku gi terawih.. Aku agak pelik bila saf ketiga tu tengah2 nya kosong tapi saf keempat penuh.. Aku masuk dlm saf tu, kot2 la blh tarik org kat belakang.. tapi bila aku pandang belakang, pakcik2 tu semua buat dek je.. Ada mamat sorg tu aku suruh isi saf depan, dia boleh geleng kepala.. Aik, since when lak kita ade pilihan utk tak nak penuhkan saf depan tapi semayang kat saf belakangnya.. Geleng kepala aku bila ngk kan sikap org2 ni.. Aku tak la ckp aku ni baikkkk sangat tapi takkan la benda2 camtu pun org nak ingatkan.. pelik2..

Ahad, 23 Oktober 2005

Mak bungkuskan nasik utk aku sahur.. banyak gak la sbb aku ckp aku selalu sahur dgn nizam.. sekali aku call nizam dia kata dia nk balik kg mlm tu jugak.. aku balik rumah dan paksa gak dia mkn sebelum dia balik kg.. Pelik gak aku ngk mamat ni, balik kampung abis sumer kemeja, seluar dia bungkus bawak balik.. Aku tanya buat mende. dia kata nak gosok kat kampung.. hai, mcm rumah sewa takde iron... cam ade something fishy je mamat ni.. Puas aku tanya dia nak gi interview ke, dia kata lepas Raya kalau dia nk gi pun.. Gasak ko lah.. semlm duk meracau2 sebut nama org yg jauh.. tah ape kemaruk nya..
Dan arini aku ngantuk sangat sebab mlm smlm aku tak tido langsung.. ni kes siang tu dah tido lelama sampai dia dah amik kuota ngantuk utk mlm.. cess... till now.. daa~

Comments: Post a Comment