impreza
@ Sekampung | Rumizu @ BDN |
30 June 1980 @ Johor Bahru | Luv animes, cartoons n 3D movies | Luv action figures n mechanical toys | Linux and OAS Administrator @ KUTKM | e-mail me at here.

 
 
 
Legolas ~ One Ring To Rule Them All
Adreen ~ Melawan Arus
Jue ~ Mengejar Pelangi
Kid ~ Mysterious Life
fir ~ Tudung Biru
ViZieR ~ ijau...ijau...ijau...
faith ~ Aku Yang Sangap
Necro - Da Sanctuary
My Info Blog - My Fav Info
Carrot Susu - Drama Of Life
eriyza qistina - From My Heart
tompiang - forbidden memories
wawaporeber
duwe - Dari Minda Seorang Budak Kampung
nabora - :: my other realms ::
nana
buckethead - Absurd Painting Explanatory
pawi - Gelanggang Permainanku
remifasola
jr - unspokenwords!
Ain - Welcome To My Life
Okino - Ceritera
anisdelaila - Mencintai Tak Semestinya Akan Dapat Utk Kita Miliki
jiji - rumad[at]me
nonie - nonie's heart
 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com
Powered by Blogger
 
 
Monday, February 20, 2006

MyTeam Selection @ Dataran Sejarah Ayer Keroh

Semalam, pepagi din dah kejut aku dgn aye ajak gi ngk myteam ni.. Time kitorang sampai tu, dah ramai gak org kat sana.. ade gak la booth2 mcm time Sure Heboh, tapi aku rasa kebanyakannya terdiri drp penaja utama diorang iaitu TM..

Ni la kanopi myteam yg aku rasa sangat cantik..



Aku ngk ramai la yg tgh tunggu giliran tengah2 panas kat padang tu.. sian diorg.. tapi semangat kental gak.. memula diorg kena test lari 100m.. kalau pass yg ni br boleh test main bola lak.. siap ade org interview calon2 ni..

Calon2 tgh tunggu giliran



Karamjit Singh pun ade gak time tu, duk promote lagak drifting dia yg ala-ala ngeri tu, huhu.. Siap offer sape yg nak naik kete dgn dia time dia buat drift tu.. Aku dgn aye duk citer pasal makcik yg naik Elise dgn Hans masa citer Baik Punya Cilok tu.. "Aku nk beli kete untuk bawak pegi pasar.."

Kete Karamjit



Kat booth panglobal, aku isik form ape tah, kata dpt freebie, ngk2 bagi kupon ape tah, x besh langsung.. ingat dpt le tedi bear kecik kat dlm plastik dia tu... aye ckp diorg ni duk promote insurans kete panglobal, tu yg nak no plat kete n contact no tu.. cess, nyesal aku jujur sgt..


Ade satu booth tu letak permainan yg mcm pemain bola tapi kita kontrol pakai pemegang kayu kat sisi dia tu.. penama tah.. lupe lak aku nak snap.. Memula aku ngk, last2 aku main dgn 3-4 org mamat, pergh team aku boleh score 8-1 hehehe.. terer2.. Tgh2 aku syok main tu, din tarik telinga aku ajak balik.. huhu.. cam best lak natang tu.. mesti mahal kalau nak beli..

Balik rumah, aku melepek and zzzz sampai ptg..

Comments: Post a Comment