impreza
@ Sekampung | Rumizu @ BDN |
30 June 1980 @ Johor Bahru | Luv animes, cartoons n 3D movies | Luv action figures n mechanical toys | Linux and OAS Administrator @ KUTKM | e-mail me at here.

 
 
 
Legolas ~ One Ring To Rule Them All
Adreen ~ Melawan Arus
Jue ~ Mengejar Pelangi
Kid ~ Mysterious Life
fir ~ Tudung Biru
ViZieR ~ ijau...ijau...ijau...
faith ~ Aku Yang Sangap
Necro - Da Sanctuary
My Info Blog - My Fav Info
Carrot Susu - Drama Of Life
eriyza qistina - From My Heart
tompiang - forbidden memories
wawaporeber
duwe - Dari Minda Seorang Budak Kampung
nabora - :: my other realms ::
nana
buckethead - Absurd Painting Explanatory
pawi - Gelanggang Permainanku
remifasola
jr - unspokenwords!
Ain - Welcome To My Life
Okino - Ceritera
anisdelaila - Mencintai Tak Semestinya Akan Dapat Utk Kita Miliki
jiji - rumad[at]me
nonie - nonie's heart
 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com
Powered by Blogger
 
 
Thursday, July 28, 2005

Happy Birthday To Abah!

Last Week (23 Julai), kitorg satu family celebrate birthday abah kat Ayer Keroh D' Village.. Aku happy bangat sebab dapat berkumpul semula satu keluarga selepas lama giler tak jumpa, eventhough Ateh takde bersama kami (itu citer lain).

Ujung minggu sebelumnya Andak sms kat semua adik beradik utk mintak pendapat (dan of course RM sekali).. Duit collection tu dptlah menampung buffet dinner dan hadiah besar utk abah..

Pada 23 Julai pagi tu, aku dgn acik pakat tak nak wish kat abah dulu mcm yg kami biasa buat taun2 lepas (mesti abah wonder kenapa).. Abah yg mmg tak tau kitorg nak buat majlis ni kat AKDV cam nak marah Andak sbb nak buat jejauh sampai ke bandar Melaka.. Ptg tu Andak bawak abah+mak ke rumah Acik. Aku lak amik Kak Ila tapi sebab aku keluar rumah lambat, so seperti biasa, akulah paling last sampai.. dahlah diorg tensen call aku x dpt2 (aku lupe inform diorg aku pakai x-pax sementara).. Lepas solat Maghrib, Acik selaku penganjur sound apesal abah pakai baju x grand.. so dia terus keluarkan baju2 batik drp wardrobe dia bagi abah, along, abg ngah, abg zul dan aku pakai (bagus punye penganjur)..

Abah terharu bangat dgn support kitorang.. Lain2 acara termasuklah ucapan drp Abah, Mak, Along sampailah aku.. pastu mkn2 dan bagi hadiah (sampai sekarang aku tak paham ape motif diorg bagi abah hadiah cermin besar tu).. Acara last sekali lepas amik gambar beramai-ramai ialah berkumpul kat rumah Acik dan nengok saat-saat penyingkiran Akma, huhu.. cian dia.. Abah dan mak lak agak sedih gak sebab Ateh takde utk join kitorg.. well, dia yg pilih jalan hidup dia cmtu..

Comments:
Reading your blog and I figured you'd be interested in advancing your life a bit, call us at 1-206-339-5106. No tests, books or exams, easiest way to get a Bachelors, Masters, MBA, Doctorate or Ph.D in almost any field.

Totally confidential, open 24 hours a day.

Hope to hear from you soon!
 
Post a Comment