impreza
@ Sekampung | Rumizu @ BDN |
30 June 1980 @ Johor Bahru | Luv animes, cartoons n 3D movies | Luv action figures n mechanical toys | Linux and OAS Administrator @ KUTKM | e-mail me at here.

 
 
 
Legolas ~ One Ring To Rule Them All
Adreen ~ Melawan Arus
Jue ~ Mengejar Pelangi
Kid ~ Mysterious Life
fir ~ Tudung Biru
ViZieR ~ ijau...ijau...ijau...
faith ~ Aku Yang Sangap
Necro - Da Sanctuary
My Info Blog - My Fav Info
Carrot Susu - Drama Of Life
eriyza qistina - From My Heart
tompiang - forbidden memories
wawaporeber
duwe - Dari Minda Seorang Budak Kampung
nabora - :: my other realms ::
nana
buckethead - Absurd Painting Explanatory
pawi - Gelanggang Permainanku
remifasola
jr - unspokenwords!
Ain - Welcome To My Life
Okino - Ceritera
anisdelaila - Mencintai Tak Semestinya Akan Dapat Utk Kita Miliki
jiji - rumad[at]me
nonie - nonie's heart
 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com
Powered by Blogger
 
 
Saturday, July 09, 2005

Happy Birthday To Me!

30 Jun aritu ramai gak wish birthday kat aku.. timakasih bebanyak..
banyak gak kek virtual yg aku dpt.. tp x leh makan, huhu..
bila balik kampung br le dpt mkn kek, my emak buatkan..
malam 29 Jun aku plan nak ngk War of The World dengan Nurul tapi biasa ah, tiket x book mana nak dpt..
last2 makan kat McD, dan betapa terharunya tempat yg kitorg main duduk sukati tu aku menghadap dinding McD yg bertulis "Happy Birthday To You" (tempat tu utk celebrate besday)..
malam 30 Jun tu pegi celebrate dgn hosmet kat pizza hut..
kebetulan lak Aye nye birthday 18/6 so buatlah sekali.. budak ni buatlah gila-gila masing gi kaco waitress2 kat situ.. aku x kaco pun, diam je.. besdey boy kena buat baik.. :p

Mak bagi hadiah sepasang baju Melayu, abah bagi buku agama, orang_turk bagi hadiah model kete impreza yg mmg lawa.. tapi pic dia x sempat amik lagi, nanti saya bubuh ye..
Hosmet aku x bagi pape pun, just wish je.. x kisahlah, yg penting diorg ingat kat aku...
Kawan baik aku bagi benda ni:

Image hosted by Photobucket.com

benda ni adalah tamagotchi connexion 2.. kawan aku ada satu, aku ada satu.. pastu dia kata nanti bila tamagotchi tu dah besar aku nyer tamagotchi leh kawen dgn tamagotchi dia.. papelah, leceh gak jaga dia ni.. kekadang aku jaga sampai sakit, huhu..

lagi satu sepupu aku bagi batmobile ni sebab aku minat bangat sama itu batman..

Image hosted by Photobucket.com

Thanks again pada semua kengkawan.. Sayang korg sumer..

Comments: Post a Comment