impreza
@ Sekampung | Rumizu @ BDN |
30 June 1980 @ Johor Bahru | Luv animes, cartoons n 3D movies | Luv action figures n mechanical toys | Linux and OAS Administrator @ KUTKM | e-mail me at here.

 
 
 
Legolas ~ One Ring To Rule Them All
Adreen ~ Melawan Arus
Jue ~ Mengejar Pelangi
Kid ~ Mysterious Life
fir ~ Tudung Biru
ViZieR ~ ijau...ijau...ijau...
faith ~ Aku Yang Sangap
Necro - Da Sanctuary
My Info Blog - My Fav Info
Carrot Susu - Drama Of Life
eriyza qistina - From My Heart
tompiang - forbidden memories
wawaporeber
duwe - Dari Minda Seorang Budak Kampung
nabora - :: my other realms ::
nana
buckethead - Absurd Painting Explanatory
pawi - Gelanggang Permainanku
remifasola
jr - unspokenwords!
Ain - Welcome To My Life
Okino - Ceritera
anisdelaila - Mencintai Tak Semestinya Akan Dapat Utk Kita Miliki
jiji - rumad[at]me
nonie - nonie's heart
 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com
Powered by Blogger
 
 
Monday, July 18, 2005

Movie Review : Fantastic 4

Semalam eventhough aku x plan nk ngk citer ni tapi tetibe lak Pian sms aku kul 6.30 ajak ngk.. Lepas aku antar Nizam ke Melaka Sentral terus la aku ke MP..



Citer ni pasal 5 org saintis gi kat satu stesen angkasa (nak kaji amende tah, aku kurang alert lak) dan tiba-tiba satu ribut yg dijangka akan terjadi beberapa jam kemudian tiba-tiba terjadi dlm masa beberapa minit.. Ribut tu yg mengandungi radiasi telah memberi kesan kat diorg..

Reed Richard(Ioan Gruffudd) a.k.a Mr Fantastic
- Badannya boleh meregang, melentur, elastik macam getah..

Sue Storm (Jessica Alba) a.k.a Invisible Woman - Halimunan dan blh membuat force shield

Ben Grimm (Michael Chiklis) a.k.a The Thing - Badan dan organ dalaman semuanya menjadi sekeras batu, kekuatan luar biasa..

Johnny Storm (Chris Evans) a.k.a Human Torch - Api api api....

Victor Von Doom (Julian McMahon) a.k.a Dr Doom - Badannya menjadi logam yg sangat keras (tapi aku ngk smlm ade gak power letrik)...

Musuh utama diorg ialah mamat atas ni la.. Ni semua antara kes cemburu dan tak puas ati.. Ending dia agak simple dan dijangka.. Memula diorg berempat ni x puas ati la dgn keadaan diorg.. last2 bergabung tenaga lawan Dr Doom ni dan idup cam celebrity.. Korang jangan comparekan citer ni dgn Spiderman / X-Men sebab citer ni dia ade ke'best'an dia sendiri..

Comments: Post a Comment