impreza
@ Sekampung | Rumizu @ BDN |
30 June 1980 @ Johor Bahru | Luv animes, cartoons n 3D movies | Luv action figures n mechanical toys | Linux and OAS Administrator @ KUTKM | e-mail me at here.

 
 
 
Legolas ~ One Ring To Rule Them All
Adreen ~ Melawan Arus
Jue ~ Mengejar Pelangi
Kid ~ Mysterious Life
fir ~ Tudung Biru
ViZieR ~ ijau...ijau...ijau...
faith ~ Aku Yang Sangap
Necro - Da Sanctuary
My Info Blog - My Fav Info
Carrot Susu - Drama Of Life
eriyza qistina - From My Heart
tompiang - forbidden memories
wawaporeber
duwe - Dari Minda Seorang Budak Kampung
nabora - :: my other realms ::
nana
buckethead - Absurd Painting Explanatory
pawi - Gelanggang Permainanku
remifasola
jr - unspokenwords!
Ain - Welcome To My Life
Okino - Ceritera
anisdelaila - Mencintai Tak Semestinya Akan Dapat Utk Kita Miliki
jiji - rumad[at]me
nonie - nonie's heart
 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com
Powered by Blogger
 
 
Tuesday, January 18, 2005

Kekasih Baruku

Semalam, abah dtg opis aku tapi bukan opis aku le actually, sebab dia ingat opis aku MITC. Last2 jumpa dia kat Masjid Al-Alami je.. Lepas semayang, bagi duit kat Abah pastu aku balik..

On the way baru aku teringat jam aku dh abis bateri. Singgah Kotamas (yg panas giler) pastu gi kedai jam. Aku suruh amoi tu tukarkan bateri. Dia terkial2 nak bukak cover bawah jam aku. Tarik2 terlepas,
tarik2 terlepas. Tah cane dia buat sekali penyepit tu terlepas pastu suda bikin tangan dia luka.. Biru kejap muka aku.. Aiyak, aku suda cederakan anak dara org ah.. hehehe...

Dia cuba gak lagi walaupun aku dah kata tak payah. Sebab aku dah malas nak nengok dia terluka lagi, aku pusing2lah nengok jam kat kedai dia. Sekali tu dia panggil aku cakap tak boleh buat (Aku dah kata tadi ko degil gak). Napelah seiko aku yg sekor nih. Aku nengok2 le jam Casio kat situ. Kacak2 jugak. Harga lagi kacak. Amoi tadi siap keluarkan satu2 jam casio tu tunjuk kat aku. Ade satu jam tu sungguh menawan hati aku. Sebenarnya aku ni kalo nak beli jam sker yg ade analog dgn digital sekali cam jam seiko aku yg sekor tu. Yg aku sker ni lak dia sumer analog tapi ade tiga dial lain utk tarikh, hari dgn masa dlm 24 jam. Kira cinta pandang pertama la ni.. Aku pujuk punya pujuk akhirnya dpt le harga yg aku setuju. Best2.. balik terus pakai pastu asyik2 nak nengok.. Masa jalan, masa atas moto, masa kat kedai emi, sebelum tido.. hehe seronok gak ade kekasih baru ni.. Asyik2 nak nengok dia..

Nilah kekasih baru aku, Casio Edifice Titanium
EF-305T-8AV:

Comments: Post a Comment