impreza
@ Sekampung | Rumizu @ BDN |
30 June 1980 @ Johor Bahru | Luv animes, cartoons n 3D movies | Luv action figures n mechanical toys | Linux and OAS Administrator @ KUTKM | e-mail me at here.

 
 
 
Legolas ~ One Ring To Rule Them All
Adreen ~ Melawan Arus
Jue ~ Mengejar Pelangi
Kid ~ Mysterious Life
fir ~ Tudung Biru
ViZieR ~ ijau...ijau...ijau...
faith ~ Aku Yang Sangap
Necro - Da Sanctuary
My Info Blog - My Fav Info
Carrot Susu - Drama Of Life
eriyza qistina - From My Heart
tompiang - forbidden memories
wawaporeber
duwe - Dari Minda Seorang Budak Kampung
nabora - :: my other realms ::
nana
buckethead - Absurd Painting Explanatory
pawi - Gelanggang Permainanku
remifasola
jr - unspokenwords!
Ain - Welcome To My Life
Okino - Ceritera
anisdelaila - Mencintai Tak Semestinya Akan Dapat Utk Kita Miliki
jiji - rumad[at]me
nonie - nonie's heart
 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com
Powered by Blogger
 
 
Monday, September 05, 2005

Suddenly KL

Last Saturday aku tiba-tiba lak nak ikut din gi kl eventhough malam tu aku just tido 2 jam je..
Start gerak dlm 10.30 dan sampai kl kul 12 kot. Din dropkan aku kt STAR Pandan Jaya sbb dia nk jumpe awek dia nama Ada (selama ni ko merahsiakannya dr aku ye)..

Saje je aku tak nak bawak kete aku ke kl. Leh le aku ulangi detik2 masa aku duk kl dulu. Naik Star, tukar Putra..
Masa dlm Putra tu ade la satu insiden berlaku kat aku. Aku duduk menyandar kat pintu tren. Belah kiri aku ade 2 org pompuan, sorang sandar kat dinding, sorg berdiri depan dia.. Antara stesen Pasar Seni dan KL Central, tiba-tiba aku peratikan minah yg menyandar kat dinding tu tiba-tiba tunduk dan akhirnya rebah ke arah aku, aku tahan sampai aku mencangkung bagi mengelakkan dia terbaring atas lantai tren. Panik gile gak aku.. Member dia tepuk2 pipi dia. Dia tersedar semula dan pandang keliling. (Asal lak la minah ni). Kat KL Central, org ramai nak keluar so aku beralih le ke bahagian tengah. Tetiba aku ngk awek tadi pengsan lagi dan kali ni kawan dia tahan sampai dia terduduk atas lantai. Ada la a few people yg bangun dr tempat duduk dan offer kat minah 2 org tu tapi yg pengsan tu cam x nak je. Rasa aku diorg nak turun kat Bangsar kot sebab kawan awek yg pengsan tu tarik dia ajak turun tapi dia ni boleh lak buat degil dia pegang besi tu tak nak keluar2.. Org2 kat dlm tren tu aku ngk semua duk peratikan diorg 2 org ni. Sampai la kat Abdullah Hukum, baru diorg keluar. Eventhough diorg dah keluar, aku peratikan berpuluh2 gak mata yg masih memandang diorg.

Am dan Soll amik aku kat Kelana Jaya dan kami terus menuju ke OU. Puas la berjalan2 kat situ. Am memang best. Belanja aku minum soya+cream puff+taufu fa kat kedai yg jual air soya je.. Tapi sedap sgt soya kat situ.. Pastu dia belanje ngk wayang (karang ptg aku reviu citer yg aku ngk ni). Lepak kat Animecity. Aku carik Edward/Alphonse (Fullmetal Alchemist) nye keychain ataupun phonestrap tapi xde. Tulah, kalau gi Time Square mesti best. Kat sana ade satu level tu yg memang banyak benda2 camni.. Masa ngk wayang, din call dan kata dia tunggu aku kul 7.30. Aku sampai sana lambat dan kitorg start gerak balik kul 8.00.

Thanks Am n Soll for ur warm welcome during my visit there.. Korg memang kawan aku yg paling best. Cuma aku agak regret sebab aku dpt lepak kejap je kat sana. Nanti sesenang aku lepak sana lagi. Cuma aku masih menunggu janji2 korg nak turun sini..

Comments: Post a Comment