impreza
@ Sekampung | Rumizu @ BDN |
30 June 1980 @ Johor Bahru | Luv animes, cartoons n 3D movies | Luv action figures n mechanical toys | Linux and OAS Administrator @ KUTKM | e-mail me at here.

 
 
 
Legolas ~ One Ring To Rule Them All
Adreen ~ Melawan Arus
Jue ~ Mengejar Pelangi
Kid ~ Mysterious Life
fir ~ Tudung Biru
ViZieR ~ ijau...ijau...ijau...
faith ~ Aku Yang Sangap
Necro - Da Sanctuary
My Info Blog - My Fav Info
Carrot Susu - Drama Of Life
eriyza qistina - From My Heart
tompiang - forbidden memories
wawaporeber
duwe - Dari Minda Seorang Budak Kampung
nabora - :: my other realms ::
nana
buckethead - Absurd Painting Explanatory
pawi - Gelanggang Permainanku
remifasola
jr - unspokenwords!
Ain - Welcome To My Life
Okino - Ceritera
anisdelaila - Mencintai Tak Semestinya Akan Dapat Utk Kita Miliki
jiji - rumad[at]me
nonie - nonie's heart
 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com
Powered by Blogger
 
 
Thursday, October 14, 2004

A New Day Has Begun

Tachidomaru jikan ga
Ugoki dasouto shiteru

Wasureta kunai kotobakari

The paused time is about to start moving
There's many things that I don't want to forget about

Alrite, setelah beberapa hari aku tak update blog aku, semalam tah kenape aku rasa cam dah muak nengok design lama blog aku.. so, aku godek2, letak gambar Groudon, tukar layout dan akhirnya arini aku upload design baru ni. Maybe ada a few kekurangan kat design baru ni, nanti aku adjust. Harapan aku agar dgn design baru ni aku akan lebih rajin menulis blog.. (yelah tu :p)

Design lama tu mata aku asyik nengok awan je dia dah boring, so aku letak Groudon (salah satu drp haiwan legenda dalam Game Poke Ruby). Ada beberapa peristiwa yg berlaku 2-3 hari ni tapi sebab aku bz + malas giler aku letak summary je:

~ Aku beli dah Flip-Flap sebab tak tahan dah hari2 nak nengok dia kena gi Jusco.. Aku beli yg pasu die kaler Turquoise Blue..



~ Dpt keje baru (e-Senat) yg actually utk 5-6 hari ni aku kene adjust sistem bodo ni yg opis aku beli dgn rege RM 9k drp KUi.. err takleh sebut nanti aku kene saman :p. Nilah yg aku bzkan sangat sekarang.. sbb kat opis aku ni, aku dgn immediate bos aku je reti php sket2..
~ Semalam aku pegi taklimat pekse utk pengesahan jawatan.. Pekse ni 2 papernye leh open book tapi yg satu ni aku tensen sket (paper kewangan) kena hafal sumer pekeliling Bendahari.. Antara yg bagi taklimat tu aku sker Pn. Noornahar sbb dier ni mmg sempoi gile, lawak sangat. Pagi sampai tghari aku lepak dgn Hadzri+Kak Mai.. Kak Mai mmg dasat sebab dia punya revision banyak giler.. Hopefully kami sumer lulus..
~ Napi eksiden.. Sian kat dia.. Muka berjahit2, tangan dua2 belah patah.. Aku melawat dia ari Isnin aritu.. Tak sanggup nak nengok muka dia sangat sebab kaki aku dah start menggigil..



~ Lawyer aku konfemkan yg aku akan dpt satu amount duit claim insurans masa aku eksiden dulu dan by semalam, diorg konfemkan yg aku akan dpt tambahan lagi 8k... Bravo, bravo..

Well, itu je kut utk 2-3 hari ni... Bos aku baru lepas perli2 aku sebab aku sambil buat e-senat tu sambil buat design blog... nanti petang aku sambung lagi..

Comments: Post a Comment