impreza
@ Sekampung | Rumizu @ BDN |
30 June 1980 @ Johor Bahru | Luv animes, cartoons n 3D movies | Luv action figures n mechanical toys | Linux and OAS Administrator @ KUTKM | e-mail me at here.

 
 
 
Legolas ~ One Ring To Rule Them All
Adreen ~ Melawan Arus
Jue ~ Mengejar Pelangi
Kid ~ Mysterious Life
fir ~ Tudung Biru
ViZieR ~ ijau...ijau...ijau...
faith ~ Aku Yang Sangap
Necro - Da Sanctuary
My Info Blog - My Fav Info
Carrot Susu - Drama Of Life
eriyza qistina - From My Heart
tompiang - forbidden memories
wawaporeber
duwe - Dari Minda Seorang Budak Kampung
nabora - :: my other realms ::
nana
buckethead - Absurd Painting Explanatory
pawi - Gelanggang Permainanku
remifasola
jr - unspokenwords!
Ain - Welcome To My Life
Okino - Ceritera
anisdelaila - Mencintai Tak Semestinya Akan Dapat Utk Kita Miliki
jiji - rumad[at]me
nonie - nonie's heart
 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com
Powered by Blogger
 
 
Monday, October 04, 2004

Me Against The Taxi Driver

Last Thursday, as usual aku dengan Arm akan bukak pose kat medan selera depan Tesco...
Bubur ayam le ape lagi... Memang dah jadik my favourite since the first time i tasted it. Harga pun murah...
Sebelum buka tu Arm sms aku sebab dia stuck dlm jam dan suruh aku beli ayam panggang kat Tesco...
Sampai je tempat ayam tu aku nengok ayam yg ade cam dah sejuk je.. yg baru nyer belum pun masuk oven..
Nak tak nak aku kene beli jugak...
Buka pose, bukak je bekas ayam tu, as usual aku akan kecewa sebab ayam tu x berape masak.. So, aku just makan kepak je sebab my favourite part (dada) lembik dan x baper masak.. Aku benda2 mentah ni pantang sket..
Arm cam kecik ati je aku x mkn ayam tu.. Yelah, takkanlah aku nak berpura2 selera lak sebab ayam tu mmg mentah pun... Karang keluar balik lagi le susah... Akhirnya, ada part yg aku makan sket je aku bagi kucing2 kat bawah meje aku masa kat kedai tu...

Lepas 3 kali burp dan bayar, kitorang gerak ke Tesco utk solat. Arm naik kete aku naik moto aku...
Sampai kat simpang keluar Taman Cempaka tu, depan aku ade sebuah teksi jalan selow...
Sebab jalan depan Tesco tu takde kete, aku nengok teksi tu pun dah get redi nak jalan..
Aku pandang kanan dan aku dah sure memang takde kete...
Aku pun terus je press minyak dan baru aku sedar teksi tadi ade depan aku dan buat emergency brake..
Padahal takde kete pun kat situ apesal lak dia nak brake camtu sekali...
Aku lak ape lagi, habis belakang teksi tu aku sodok.. Waaa, abis bengkok depan moto aku...
Mudguard depan dah nak tanggal... Aku jalan gi sebelah teksi tu.. Driver dia cina tua...
Apek : Lu tak nampak ka wa berenti tadi? (Wah, ada hati nak sound aku tak nampak.. ko yang berenti mengejut)
Aku : Huh! (terus blah sebab belakang aku dah ade kete dan aku malas nak layan org camtu, mesti panjang lak citer nanti)...
Dalam hati aku Tuhan je yang tau.. Aku rasa cam nak tumbuk je apek tu masa tu... Sampai Tesco aku park moto aku dan 10 minit gak le aku belek2 dia.. sian Sazzy aku ni... nanti papa gi antar kedai yek..
Aku citer dengan Arm, dia lak yg emosional, ingat tak no teksi tu berape le, nape aku tak marah apek tu le, nape aku tak mintak gantirugi le... Karang dengan dia ni sekali kena belasah dengan aku..hehe.. takpelah, ni tande dia ni concern kot... apa2 lah...

Comments: Post a Comment