impreza
@ Sekampung | Rumizu @ BDN |
30 June 1980 @ Johor Bahru | Luv animes, cartoons n 3D movies | Luv action figures n mechanical toys | Linux and OAS Administrator @ KUTKM | e-mail me at here.

 
 
 
Legolas ~ One Ring To Rule Them All
Adreen ~ Melawan Arus
Jue ~ Mengejar Pelangi
Kid ~ Mysterious Life
fir ~ Tudung Biru
ViZieR ~ ijau...ijau...ijau...
faith ~ Aku Yang Sangap
Necro - Da Sanctuary
My Info Blog - My Fav Info
Carrot Susu - Drama Of Life
eriyza qistina - From My Heart
tompiang - forbidden memories
wawaporeber
duwe - Dari Minda Seorang Budak Kampung
nabora - :: my other realms ::
nana
buckethead - Absurd Painting Explanatory
pawi - Gelanggang Permainanku
remifasola
jr - unspokenwords!
Ain - Welcome To My Life
Okino - Ceritera
anisdelaila - Mencintai Tak Semestinya Akan Dapat Utk Kita Miliki
jiji - rumad[at]me
nonie - nonie's heart
 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com
Powered by Blogger
 
 
Thursday, September 30, 2004

Flip Flap

Balik daripada opis semalam, hujan dah start turun renyai-renyai. Dicampur lak dengan hati aku yang tengah panas (semua ni sebab ade le org yg berlagak cam bagus dan pandang aku ni macam jahil sangat pasal agama), aku pun singgah le jusco untuk berteduh. Oklah, maybe ade le yg cakap: Mamat ni asyik le pegi jusco.. Aku nak buat camne, jusco dgn opis aku dekat.. hehe..

Puas jugak le aku round2 daripada bawah sampai atas, ni kes nak sejukkan ati aku yg panas (sambil nak abiskan masa sebab nak gi makan terus dengan Aye kat yong tau foo). Sampai je kat tempat mainan, aku terpaku nengok something yang tengah bergerak2 kat tempat display. Benda tu macam pokok dalam pasu tapi pokok dia bergerak2. Aku angkat bekas dia (kotak plastik jernih, cantik), aku belek-belek le. Nama benda tu Flip Flap. Maybe dapat namanya drp gerakan daun dia kut. Diperbuat daripada plastik, dia bergerak tanpa perlukan bateri sebab 100% beroperasi menggunakan cahaya. Dia punya pergerakan ade 3 jenis, depend pada keterangan cahaya yg diterima. Ade 6 kaler iaitu Lemon Yellow, Carrot Orange, Coral Pink, Milk White, Turquoise Blue dan Apple Green. Tapi rege dia boleh tahan gak iairu RM 59.90.. tapi baguslah benda ni, tak pakai bateri, tak mati walaupun sebulan tak siram.. Ayat kat kotak dia: "Please grow your Flip Flap in your mind and bloom your own special flower" memang sesuai untuk describe benda ni..

Ni dia bendanya:



Comments: Post a Comment