impreza
@ Sekampung | Rumizu @ BDN |
30 June 1980 @ Johor Bahru | Luv animes, cartoons n 3D movies | Luv action figures n mechanical toys | Linux and OAS Administrator @ KUTKM | e-mail me at here.

 
 
 
Legolas ~ One Ring To Rule Them All
Adreen ~ Melawan Arus
Jue ~ Mengejar Pelangi
Kid ~ Mysterious Life
fir ~ Tudung Biru
ViZieR ~ ijau...ijau...ijau...
faith ~ Aku Yang Sangap
Necro - Da Sanctuary
My Info Blog - My Fav Info
Carrot Susu - Drama Of Life
eriyza qistina - From My Heart
tompiang - forbidden memories
wawaporeber
duwe - Dari Minda Seorang Budak Kampung
nabora - :: my other realms ::
nana
buckethead - Absurd Painting Explanatory
pawi - Gelanggang Permainanku
remifasola
jr - unspokenwords!
Ain - Welcome To My Life
Okino - Ceritera
anisdelaila - Mencintai Tak Semestinya Akan Dapat Utk Kita Miliki
jiji - rumad[at]me
nonie - nonie's heart
 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com
Powered by Blogger
 
 
Wednesday, September 01, 2004

Selamat Pengantin Baru Zarul & Along

Weekend lepas bertambahlah bilangan kawan2 aku yg dah kawin.. Aku je yg masih single dan available..
Dis time giliran Zarul pulak mendirikan masjid. Majlis kahwin ni diadakan kat rumah dia yang terletak kat Kuala Lipis. Berikut adalah kronologi perjalanan aku ke Kuala Lipis:

Sabtu, 28 Ogos 2004
Baru je balik drp rumah Kak Jaja, Nin sms aku ckp van tak dapat. Aku call Acik, Acik kat Raub, dia kata van takleh dpt dlm masa terdekat tu. Tak lama pastu Nin sms aku lg ckp van dah dpt. Nin balik dgn muka merah padam pastu beritau Salihin ngan Zuwairi tak jadik pegi. Ganti dgn Aim. Maksudnye bilangan org yg naik van hanyalah 4 org. Baik naik kete je. Kami bertolak kul 5.30 ptg. Punyalah jauh Kuala Lipis ni. Kitorg boleh main 2-3 permainan masa on da way. Main sambung2 lagu, main teka-teki, sampai dah tak tau nak main ape, aku pun bantai tido. Nizam drive separuh perjalanan lagi dan diorg bantai melalak sampailah Kuala Lipis (1.30 pagi). Lepas makan mi sup, Zarul beritau yg kami mungkin akan tido kat rumah sebelah rumah dia.. masalahnye rumah tu takde letrik.. Akhirnya kami decide utk tido je dlm van.. Nin asyik2 pusing2 macamlah tido atas tilam..cett..

Ahad, 29 Ogos 2004
Pukul 6 dah bangun.. Budak2 ni bising2 sebab banyak nyamuklah, tak cukup tidolah.. Akhirnya kitorang decide utk lepak dan tido kat masjid. Aim buat perangai hyper active dia. Org tido dia round2 keliling masjid, pastu sibuk carik sungai nak mandi. Aku rasa dia dah cakap ayat tu since kitorg kat Melaka lagi. Lepas mandi, Aim ajak aku jalan pekan Kuala Lipis. Sebab putera2 raja yg lain ni baru nak bangun, aku pun joinlah Aim. Kecik je Lipis ni. Macam Alor Gajah/Jasin je. Tapi diorg punye cakap ade slang cam Kelantan gak sket. Tak lama pastu Zarul call tanya pesal x sampai2 lagi.

Sampai je kat rumah Zarul (11.30 pagi) org still tak ramai lagi. Pelik. Kalo kat Melaka time camni dah meriah. Masa Zarul bersanding, teruk gaklah dia kena sakat. Merah padam muka dia. Aku lak nilah first time tepung tawar. Diorg gelakkan aku.. siut betul. Time ni baru nampak Khaidir, Aye, Abg Zali ngan family, Hafiz.. Lepas kul 3 petang, kitorg berangkat balik ke Melaka. Aim puas ati sebab lepas sehari usha Anis (sepupu Khalid) akhirnye dpt gak dia no tepon budak tu.

Balik lak, Khaidir naik ngan kitorg tapi dia moody je all da way. Ade sket konflik time diorg nak turunkan aku kat KL sebab Khalid lak tak nak kuar kat KL.. dia nak gi Labis terus antar Anis. DIorg siap suruh aku turun kat Seremban tu. Baik aku balik Melaka je. Nin dengan selamba je terus antar aku kat Terminal Putra Gombak. Memang best mamat ni. Baru nama kawan ini macam.. Okey, tutup citer sebab aku nak gi minum dah ni...



Zarul muka cuak, Along still kontrol ayu..


Bebudak ni sibuk nak posing bawah pokok
(korang takyah tekalah aku yg mane sbb takde dlm gambar)

Comments:
Kita bagi abang2 kawin dulu.. so ABANG legolas bile pulak? hehehe
 
Post a Comment